piątek, 2 stycznia 2015

wewnętrzny spokój

Każdy z nas ma swoje idee, plany, podejście do życia.
Każdego ktoś ocenia, obgaduje, neguje.
Ale ilu z nas zwraca uwagę na otoczenie?

Moje życie nie jest idealne, nie jest takie jak większości moich znajomych. Nie mam skończonych studiów, nie kończę właśnie magistra, nie mam normalnej pracy, związku perspektyw.
Żyję totalnie z dnia na dzień.
Środowisko w którym się znalazłam odbiega od "stereotypowego" życia. Zwłaszcza teraz...

W oczach większości ludzi jestem silna i niezależna...może przez pracę na budowie, może przez pozory jakie stwarzam w ciągu dnia... nie ważne, grunt że staram się sobie też to wmówić i czasami nawet zaczynam w to wierzyć ...

Chciałam zmienić swoje życie, być jak wszyscy... ale po co?
Moja dzisiejsza myśl to żyj tak aby być wewnętrznie spokojnym- pomimo wszystkiego i wszystkich.

I co z tego że ludzie mówią, myślą komentują.... kij im w oko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz